czwartek, 11 kwietnia 2013

Przygotowania do Literackiego Fashion Day!

Mediateka zaprasza wszystkich czytających do wzięcia udziału w happeningu. Zamanifestuj swoją miłość do książek, udowodnij, że czytanie jest modne, że z książką każdemu jest to twarzy. Tym, którzy jeszcze nie odkryli swojej książkowej połówki, literaccy styliści i biblioteczni eksperci udzielą wskazówek, podpowiedzą, gdzie szukać, co wybrać, jak być modnym w tym sezonie. 
Pokaż się z książką w przestrzeni showroomu, przeczytaj swój ulubiony fragment i bądź dyktatorem nowych literackich trendów. W Strefie Czytania na modeli i modelki czekać będą: fotograf, stylista, charakteryzator, wieszak pełen modnych dodatków, niecodzienne drinki, muzyka i flesze!
Przeżyj książkową metamorfozę i wygraj przepyszną nagrodę!


W Opolu trwa organizowana od kilka lat przez stowarzyszenie OPAK Ulica Kultuy! Całe szczęcie wiosna zdążyła wkroczyć na ulice naszego miasta w ostatniej chwili. Obok wielu różnych kulturalnych atrakcji – koncertów, warsztatów, performansów i wernisaży nie zabraknie również miejsca na modę! Mediateka Miejskiej Biblioteki Publicznej organizuje Literacki Fashion Day, podczas którego opolanie będą mogli dopasować swój ubiór do ulubionej książki! Zostałem poproszony o udział w tym przedsięwzięciu. Zgodziłem się z ogromną przyjemnością. Myślę, że każdy mieszkaniec Opola zgodzi się ze mną, że pod tym względem nasze miasto jest słabo aktywne. Dlatego też tym bardziej cieszą mnie takie inicjatywy. Mam nadzieję, że wskazówki, których będę udzielał wszystkim zainteresowanym będą trafne i pomogą przy wyborze garderoby na zbliżającą się wiosnę!



Wczorajsze popołudnie spędziłem razem z Michałem i Magdą z Mediateki MBP na „łowach”. Sympatyczna właścicielka Second Handu Stara Szafa przy ul. Krakowskiej zgodziła się udostępnić nam ubrania, które będziemy mogli wykorzystać podasz Literackiego Fashion Day! Muszę przyznać, że naprawdę było z czego wybierać. Udało nam się „wynieść” około 70 różnych części garderoby, zatem możliwości stylizacji będzie naprawdę całe mnóstwo. Jak widać na zdjęciach, każdy z nas znalazł coś dla siebie.






Mam nadzieję, że pogoda będzie równie dobra jak wczoraj! Serdecznie zachęcam wszystkich do udziału.

Na "łowy" wybrałem się w stylizacji casualowej. Jeans'y rurki z podwyższonym stanem, które jakiś czas temu udało mi się znaleźć w H&M zyskały moją bezgraniczną miłość. Dosyć często je zakładam, ponieważ są uniwersalnym elementem garderoby i jeśli nie wiemy co na siebie założyć, zawsze możemy ubrać jeans'y do których później łatwo będzie nam dopasować pozostałe elementy ubioru. Ja założyłem kremowy t-shirt z printem i ciemno-brązową marynarkę. Pogoda dopisała, więc można było podwinąć w niej rękawy. Podszewka w kontrastowym kolorze w prążki nadaje jej sportowy, a zarazem elegancki charakter. Stylizację dopełniłem dużą ilością koralikowych bransoletek oraz prostym wisiorkiem i półbutami kolorystycznie nawiązującymi do marynarki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz